(( منتديات محافظة حلوان للاخبار ))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(( منتديات محافظة حلوان للاخبار ))

(( زمن التغيير ))

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تسمحيلى أدخل بيتك .... وأشرب عندك شاى

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 542

تسمحيلى أدخل بيتك .... وأشرب عندك شاى Empty
مُساهمةموضوع: تسمحيلى أدخل بيتك .... وأشرب عندك شاى   تسمحيلى أدخل بيتك .... وأشرب عندك شاى Icon_minitimeالجمعة يونيو 08, 2012 12:14 am

صباح الخير ممكن اسالك سؤال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انتى ما تعرفنيش صح ياترى لو قلتلك ممكن تدينى عنوانك عايزة اجيلك بيتك واشرب معاكى شاى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تسمحيلى أدخل بيتك .... وأشرب عندك شاى Mood11 طبعا هتقولى ايه الست الغريبة دى أنا اعرفك منين اصلا انتى مين تسمحيلى أدخل بيتك .... وأشرب عندك شاى Mood11تسمحيلى أدخل بيتك .... وأشرب عندك شاى Mood11اعرفك بنفسى أنا اللى بركتلك لما اتخطبتى ......................................... وانا اللى دعتلك بزوج صالح وانا اللى نصحتك لما اشتكيتى من حماتك . وانا اللى سهرت قلقانة معاكى لما كتبتى فى المحتارة . انا اللى بنزلك وصفات أكل وانصحك تربى عيالك وتعاملى جوزك ازي؟؟؟؟؟؟؟؟؟ أنا اللى بكتب مواضيع فى الدين علشان نفسى ندخل الجنة سوااااااا وفى الاخر مش عايزة تعمللى كوباية شاى علشان أنتى بخيلة مع انى دخلت بيتك بمزاجك لكن مش عايزة ترحبى بىتسمحيلى أدخل بيتك .... وأشرب عندك شاى Mood12 طبعا هتقوللى مش فاهمة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قلة الردود على المواضيع ......... اى مواضيع بجد حاجة تحزن وتزعل مش استفتدى مشيت بدون رد ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مكسلة او النت بطىء قيمى الموضوع يمكن يتثبت واقتسمى الاجر مع صاحبة الموضوع وجددى نية الرد انك بتسعدى مسلمة او ماشية فى قضاء حاجة اختك ادعى وعزى وافرحى ربنا بعتلك صحبة صالحة ....... مش عايزة منك اى مصلحة اعتبرنى بيتك وردى فى دقيقة دى كوباية الشاى بتاخد 5 دقائق ياريت نرد على المواضيع ونجدد النية مع الله استودعتكم الله

https://mizo.own0.com

تسمحيلى أدخل بيتك .... وأشرب عندك شاى
صفحة 1 من اصل 1