(( منتديات محافظة حلوان للاخبار ))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(( منتديات محافظة حلوان للاخبار ))

(( زمن التغيير ))

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

طولت شعري بالجرجير

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 542

طولت شعري بالجرجير Empty
مُساهمةموضوع: طولت شعري بالجرجير   طولت شعري بالجرجير Icon_minitimeالأربعاء يونيو 06, 2012 7:06 am

طولت شعري بالجرجير 13272984861156
معلش يا جماعه هكرر تاني لاني معرفتش انزله انا بستخدم الجرجير لشعري من فترة حوالي شهر كنت بستخدمه قبل كدا بس بسيط انا بحطه ع فروة راسي يوميا ع الفروة ي جماعه لاني لما بحطه ع شعري بينشفة شوي بس بيرجع لما اسرحة بينعم جدا الجرجير بحطة بازازة ريحة ودلوات بحقنه علشان اوصله للفروة كويس جدا بحطه يوميا ومحددة يومين للزيت مثلا حد واربع بحط مجموعه زيوت عندي انا عملاها قبل الشاور ب ساعتين وبحط بردوا الجرجير بس معاه بصل وتوم ولو في قرفه وقرن فلفل حراق لانهم بيعملوا ريحه مش للدرجة فبعمل الزيادات قبل الشاور علشان اغسلهم النتيجة شعري بيطول وبيتقل جدا وانا شعري كان فتله وزباله وبستخدم مشطب خشب ودا فرق جدا معايا وبدلك شعري قبل مانام حوالي دقيقتين بجد تجربه جميله جدا وهستمر عليها اكتر من شهر يعني حوالي لحد شهر 5 الجاي لاني عايزة اطوله جدا يلا بقي دوشتكم باي
https://mizo.own0.com

طولت شعري بالجرجير
صفحة 1 من اصل 1